Algemene Ledenvergadering 25 mei 2014

Zondagmiddag, 25 mei 2014 vindt de Algemene Ledenvergadering plaats in Den Haag. Locatie: International Institute of Social Studies, Kortenaerkade 12, 2518 AX Den Haag. Aansluitend is er een boeiende presentatie door Henk Thomas over de economie van Auroville. Iedereen is van harte welkom! Toegang is gratis: aanmelding via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Door de auteur gesigneerde exemplaren van het boek zijn voor & na de presentatie op 25 mei 2014 te koop voor €31,50

ontvangst

> room 2.01

opening

algemene ledenvergadering

- bespreking gevoerde en te voeren beleid
- verslag activiteiten
- financieel verslag (inclusief een jaarrekening)
- chargeren & dechargeren van bestuursleden

sluiting

presentatie
Henk Thomas

> Small Aula

‘Economics for People and the Earth - The Auroville Case 1968 – 2008’, is een diepgaande, professionele onderzoeksstudie (een boek van maar liefst 359 pagina’s) over de economie van Auroville van 1968 tot 2008.

URL: www.yikke.com/p/7p
YouTube: http://youtu.be/-YFMzET5wRA
Artikel in AUROVILLE TODAY: http://goo.gl/8JqIqJ

einde

AVI NL

Auroville International Nederland (AVI NL) is de Nederlandse afdeling van de internationale niet-gouvernementele organisatie Auroville International.
Vanuit Nederland ondersteunt AVI NL de opbouw van de Stad van de Dageraad, in India.

+31(0)6.1305.3213

Visia team